Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZakariya, Yusuf F.
dc.date.accessioned2023-01-03T13:14:23Z
dc.date.available2023-01-03T13:14:23Z
dc.date.created2022-12-22T08:52:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZakariya, Y. F. (2022). Cronbach’s alpha in mathematics education research: Its appropriateness, overuse, and alternatives in estimating scale reliability. Frontiers in Psychology, 13, 1-6. doi:en_US
dc.identifier.issn1664-1078
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3040675
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFrontiers Media S.A.en_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleCronbach’s alpha in mathematics education research: Its appropriateness, overuse, and alternatives in estimating scale reliabilityen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410en_US
dc.source.pagenumber1-6en_US
dc.source.volume13en_US
dc.source.journalFrontiers in Psychologyen_US
dc.identifier.doi10.3389/fpsyg.2022.1074430
dc.identifier.cristin2096742
dc.source.articlenumber1074430en_US
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal