dc.contributor.author | Birkeland, Nils Rune | |
dc.contributor.author | Flaten, Tom | |
dc.contributor.author | Sørhaug, Jon Olav | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T11:40:00Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T11:40:00Z | |
dc.date.created | 2022-11-16T14:18:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Birkeland, N.R., Flaten, T. & Sørhaug, J.O. (2022). Trøbbel med kjernen av norskfaget? En studie av norsklæreres møte med fagets kjerneelementer. Norsklæreren, 3, 56-69. | en_US |
dc.identifier.issn | 0332-7264 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3036746 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Fagbokforlaget | en_US |
dc.title | Trøbbel med kjernen av norskfaget? En studie av norsklæreres møte med fagets kjerneelementer | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010 | en_US |
dc.source.pagenumber | 56-69 | en_US |
dc.source.volume | 3 | en_US |
dc.source.journal | Norsklæreren | en_US |
dc.identifier.cristin | 2074965 | |
dc.description.localcode | Paid open access | |
cristin.qualitycode | 1 | |