Show simple item record

dc.contributor.authorBirkeland, Nils Rune
dc.contributor.authorFlaten, Tom
dc.contributor.authorSørhaug, Jon Olav
dc.date.accessioned2022-12-08T11:40:00Z
dc.date.available2022-12-08T11:40:00Z
dc.date.created2022-11-16T14:18:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationBirkeland, N.R., Flaten, T. & Sørhaug, J.O. (2022). Trøbbel med kjernen av norskfaget? En studie av norsklæreres møte med fagets kjerneelementer. Norsklæreren, 3, 56-69.en_US
dc.identifier.issn0332-7264
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3036746
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.titleTrøbbel med kjernen av norskfaget? En studie av norsklæreres møte med fagets kjerneelementeren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010en_US
dc.source.pagenumber56-69en_US
dc.source.volume3en_US
dc.source.journalNorsklærerenen_US
dc.identifier.cristin2074965
dc.description.localcodePaid open access
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record