Hva kan forklare gjennomtrekk i lærerrollen?
dc.contributor.advisor | Kvinen, Tor Geir | |
dc.contributor.author | Svensson, Vibeke Aulin | |
dc.contributor.author | Svensson, Odd Joar | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T16:26:13Z | |
dc.date.available | 2022-09-26T16:26:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:108371841:51531878 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3021574 | |
dc.description.abstract | Fokus på vårt arbeid med masteroppgaven har vært å studere ulike sider ved denne problemstillingen: «Hva kan forklare gjennomtrekk i lærerrollen? Vi har med våre ulike perspektiver, basert på vår yrkesbakgrunn, hatt ett ønske om å finne ut hva som kan forklare gjennomtrekken i yrket, slik at vi bedre kan forstå og bidra til konstruktive innspill og løsninger. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Hva kan forklare gjennomtrekk i lærerrollen? | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Management [366]
ORG917