"Kulturskolelærer i balansegangen mellom arbeidsengasjement og profesjonell utbrenthet under digital fjernundervisning i Covid 19"
dc.contributor.advisor | Canrinus, Esther Tamara | |
dc.contributor.author | Zimin, Kirill | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T16:25:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:108371841:21623934 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3021548 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Emnet for denne studien er arbeidsengasjement og utbrenthet, samt sammenheng mellom disse fenomenene. Dette er i tilknyting til kulturskolelæreryrket og digital fjernundervisning under Covid 19-pandemien. Samtidig ønsket jeg å finne ut om det er forskjeller i gjennomsnittsverdiene for arbeidsengasjement og utbrenthet blant kulturskolelærere under arbeid i denne perioden, fordelt på ulike grupper ut ifra alder, kjønn, ansiennitet, utdanning og ansettelsesform. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | "Kulturskolelærer i balansegangen mellom arbeidsengasjement og profesjonell utbrenthet under digital fjernundervisning i Covid 19" | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Management [366]
ORG917