dc.contributor.advisor | Garmannslund, Per Einar | |
dc.contributor.author | Bårdsen, Birgitte Vegsgaard | |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T16:25:50Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T16:25:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:109999298:73056576 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3020465 | |
dc.description.abstract | Temaet for denne studien er læreres opplevelser rundt det tverrfaglige tema livsmestring, og implementeringen av Fagfornyelsen. Formålet med oppgaven er å utforske læreres tanker om hvilken betydning livsmestring som tema kan ha for en elevgruppe i endring, samt hvilke kriterier som skal til for at implementeringen av Fagfornyelsen kan styrke skolen som en forebyggende arena.
Problemstillingen for oppgaven er som følger: Livsmestring i et systemperspektiv - hvilke opplevelser og tanker har lærere i videregående skole om det tverrfaglige tema livsmestring? | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | | |
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Livsmestring i et systemperspektiv | |
dc.type | Master thesis | |