Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGarmannslund, Per Einar
dc.contributor.authorBårdsen, Birgitte Vegsgaard
dc.date.accessioned2022-09-21T16:25:50Z
dc.date.available2022-09-21T16:25:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uia:inspera:109999298:73056576
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3020465
dc.description.abstractTemaet for denne studien er læreres opplevelser rundt det tverrfaglige tema livsmestring, og implementeringen av Fagfornyelsen. Formålet med oppgaven er å utforske læreres tanker om hvilken betydning livsmestring som tema kan ha for en elevgruppe i endring, samt hvilke kriterier som skal til for at implementeringen av Fagfornyelsen kan styrke skolen som en forebyggende arena. Problemstillingen for oppgaven er som følger: Livsmestring i et systemperspektiv - hvilke opplevelser og tanker har lærere i videregående skole om det tverrfaglige tema livsmestring?
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleLivsmestring i et systemperspektiv
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel