Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKonnestad, Morgan
dc.contributor.advisorAndersen, Rune
dc.contributor.authorKarlsen, Ingfrid Nilsen
dc.contributor.authorGrøgaard, Kelly Martine
dc.date.accessioned2022-09-21T16:23:11Z
dc.date.available2022-09-21T16:23:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uia:inspera:106885282:3578326
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3020291
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractE-læring har vist seg å bli en mer populær måte å trene ansatte på på grunn av fleksibiliteten og kostnadseffektiviteten. Det er derfor aktuelt å digitalisere kurs som alltid er tilgjengelig på nett, og som tilbyr konsistent tilgjengelige treningsressurser. I samarbeid med Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester Agder vest ble et kurs i modulen «Grunnleggende hygiene og smitteverntiltak » digitalisert. Kurset er laget for helsepersonell i LMS de har tilgang til navn KS Læring. Målet var å se på hvordan media påvirker engasjement. Data ble samlet inn ved hjelp av kvantitative og kvalitative midler. Helsepersonell ble invitert til å ta kurset og svare på et spørreskjema, delta i observasjoner og intervjuer. På grunn av lavt antall deltakere, ble invitasjonen utvidet til personer som ikke jobber i helsesektoren for å skaffe mer data å jobbe med. Dataene ble analysert og foreslår noen måter å holde brukerne engasjert i nettkurs
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleDigitize module-based courses for adults in the healthcare sector
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel