Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkregelid, Lisbet
dc.date.accessioned2022-02-18T09:16:29Z
dc.date.available2022-02-18T09:16:29Z
dc.date.created2021-10-25T14:07:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationSkregelid, L. (2021). Dissensuality and Affect in Education. International Journal of Art & Design Education, 40 (4), 690-701.en_US
dc.identifier.issn1476-8070
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2979935
dc.language.isoengen_US
dc.publisherJohn Wiley & Sonsen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDissensuality and Affect in Educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Kunsthistorie: 120en_US
dc.source.pagenumber690-701en_US
dc.source.volume40en_US
dc.source.journalInternational Journal of Art & Design Educationen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1111/jade.12381
dc.identifier.cristin1948288
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal