Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Ann Christin Eklund
dc.contributor.authorSkarpenes, Ove
dc.date.accessioned2021-12-21T07:18:08Z
dc.date.available2021-12-21T07:18:08Z
dc.date.created2021-07-26T08:21:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNilsen, A. C. E. & Skarpenes, O. (2021). Quantification and classification in education: What is at stake?. Policy Futures in Education.en_US
dc.identifier.issn1478-2103
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2835165
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSage Publicationsen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleQuantification and classification in education: What is at stake?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.source.journalPolicy Futures in Educationen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1177/14782103211032049
dc.identifier.cristin1922578
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal