dc.contributor.author | Bø, Ulvhild | |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T11:29:58Z | |
dc.date.available | 2021-11-09T11:29:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Bø, U. (2021). Tidlig innsats i barnehagen. En tematisk dokumentanalyse av programmene «Alle med» og «Psykologisk Førstehjelp», belyst av teori om normalitet og avvik (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828661 | |
dc.description | Master´s thesis in Kindergarten Knowledge | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | PED536 | en_US |
dc.title | Tidlig innsats i barnehagen. En tematisk dokumentanalyse av programmene «Alle med»og «Psykologisk Førstehjelp», belyst av teori om normalitet og avvik | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Ulvhild Bø | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 79 | en_US |