dc.contributor.author | Møll, Nanna Teglskov | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T12:26:46Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T12:26:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Møll, N.T. (2021). Å bli hørt av PP-rådgiveren. En kvalitativ studie av hvordan PP-rådgivere tilrettelegger for elevmedvirkning i sakkyndighetsarbeid på ungdomstrinnet. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828376 | |
dc.description | Master´s thesis in Special Needs Education (PED511-2) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | PED511-2 | en_US |
dc.title | Å bli hørt av PP-rådgiveren. En kvalitativ studie av hvordan PP-rådgivere tilrettelegger for elevmedvirkning i sakkyndighetsarbeid på ungdomstrinnet. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Nanna Teglskov Møll | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 70 | en_US |