Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMøll, Nanna Teglskov
dc.date.accessioned2021-11-08T12:26:46Z
dc.date.available2021-11-08T12:26:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMøll, N.T. (2021). Å bli hørt av PP-rådgiveren. En kvalitativ studie av hvordan PP-rådgivere tilrettelegger for elevmedvirkning i sakkyndighetsarbeid på ungdomstrinnet. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828376
dc.descriptionMaster´s thesis in Special Needs Education (PED511-2)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.subjectPED511-2en_US
dc.titleÅ bli hørt av PP-rådgiveren. En kvalitativ studie av hvordan PP-rådgivere tilrettelegger for elevmedvirkning i sakkyndighetsarbeid på ungdomstrinnet.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Nanna Teglskov Møllen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.source.pagenumber70en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel