dc.contributor.author | Petersen, Anniken Eier | |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T13:21:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-03T13:21:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Petersen, A.E. (2021). Skjønnlitteratur som potensiell inngang til empatisk utvikling. En diskusjon av potensialet for empatiutvikling gjennom lesing av skjønnlitteratur i norskfaget, i lys av fagfornyelsen 2020. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2827651 | |
dc.description | Master´s thesis in Primary Teacher Education (NO502) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | NO502 | en_US |
dc.title | Skjønnlitteratur som potensiell inngang til empatisk utvikling. En diskusjon av potensialet for empatiutvikling gjennom lesing av skjønnlitteratur i norskfaget, i lys av fagfornyelsen 2020. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Anniken Eie Petersen | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 | en_US |