Hvordan legger to norsklæreverk på førstetrinn til rette for dybdelæring?
dc.contributor.author | Utsogn, Runar | |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T12:55:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-03T12:55:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Utsogn, R. (2021). Hvordan legger to norsklæreverk på førstetrinn til rette for dybdelæring? (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2827625 | |
dc.description | Master´s thesis in Primary Teacher Education | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | NO502 | en_US |
dc.title | Hvordan legger to norsklæreverk på førstetrinn til rette for dybdelæring? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Runar Utsogn | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 96 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Primary Teacher Education [31]
NO-502