dc.contributor.author | Småge, Ingrid Grande | |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T12:47:10Z | |
dc.date.available | 2021-11-03T12:47:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Småge, I.G. (2021). Skolen som hjemmested og gjemmested. En analyse av Maria Kjos Fonns samtidsrealistiske ungdomsroman Kinderwhore, med fokus på traumer og litteraturdidaktisk arbeid på ungdomstrinnet. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2827611 | |
dc.description | Master´s thesis in Primary Teacher Education (NO502) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | NO502 | en_US |
dc.title | Skolen som hjemmested og gjemmested. En analyse av Maria Kjos Fonns samtidsrealistiske ungdomsroman Kinderwhore, med fokus på traumer og litteraturdidaktisk arbeid på ungdomstrinnet. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Ingrid Grande Småge | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040::Nordisk litteratur: 042 | en_US |
dc.source.pagenumber | 88 | en_US |