dc.contributor.author | Røysland, Synnøve | |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T11:13:23Z | |
dc.date.available | 2021-10-28T11:13:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Røysland, S. (2021) Trigonometriens nytteverdi som motivasjonsfaktor i 1T-matematikk og fysikk : En tverrfaglig studie om hvordan tre korte presentasjoner av trigonometriens bruksområder i fysikk kan motivere til læring i en 1T-klasse, samt inspirere dem til å velge fysikk som valgfag andre året på videregående (Master's thesis). University of Agder, Kristiansand. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2826274 | |
dc.description | Master's thesis in Mathematics education (MA502) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | MA502 | en_US |
dc.title | Trigonometriens nytteverdi som motivasjonsfaktor i 1T-matematikk og fysikk : En tverrfaglig studie om hvordan tre korte presentasjoner av trigonometriens bruksområder i fysikk kan motivere til læring i en 1T-klasse, samt inspirere dem til å velge fysikk som valgfag andre året på videregående | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Synnøve Røysland | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 | en_US |