Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRadianti, Jaziar
dc.contributor.authorMajchrzak, Tim A.
dc.contributor.authorFromm, Jennifer
dc.contributor.authorWohlgenannt, Isabell
dc.date.accessioned2021-04-06T09:36:19Z
dc.date.available2021-04-06T09:36:19Z
dc.date.created2020-04-30T13:05:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationRadianti, J., Majchrzak, T. A., Fromm, J. & Wohlgenannt, I. (2020). A systematic review of immersive virtual reality applications for higher education: Design elements, lessons learned, and research agenda. Computers & Education, 147, 103778. doi:en_US
dc.identifier.issn1873-782X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2736325
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleA systematic review of immersive virtual reality applications for higher education: Design elements, lessons learned, and research agendaen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2019 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500::Informasjons- og kommunikasjonsteknologi: 550en_US
dc.source.volume147en_US
dc.source.journalComputers & Educationen_US
dc.identifier.doi10.1016/j.compedu.2019.103778
dc.identifier.cristin1808866
dc.source.articlenumber103778en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal