Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine Edelhard
dc.contributor.authorLaterza, Vito
dc.contributor.authorPinheiro, Romulo Teixeira
dc.contributor.authorAvramovic, Aleksandar
dc.date.accessioned2020-12-16T07:33:52Z
dc.date.available2020-12-16T07:33:52Z
dc.date.created2020-12-11T13:28:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTømte, C. E., Laterza, V., Pinheiro, R. T. & Avramovic, A. (2020). Is there a Scandinavian model for MOOCs? Understanding the MOOC phenomenon in Denmark, Norway, and Sweden. Nordic Journal of Digital Literacy, 15 (4), 234-245. doi:en_US
dc.identifier.issn1891-943X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2719704
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleIs there a Scandinavian model for MOOCs? Understanding the MOOC phenomenon in Denmark, Norway, and Swedenen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500::Informasjons- og kommunikasjonsteknologi: 550en_US
dc.source.pagenumber234-245en_US
dc.source.volume15en_US
dc.source.journalNordic Journal of Digital Literacyen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.18261/issn.1891-943x-2020-04-02
dc.identifier.cristin1858775
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal