dc.contributor.author | Labori, Joakim | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:05:36Z | |
dc.date.available | 2020-10-01T11:05:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Labori, J. (2020) Læreres oppfatninger om algebra og evnerike elever i matematikk : En narrativ analyse av tre matematikklæreres oppfatninger om algebra og evnerike elever i algebra (Master's thesis). University of Agder, Kristiansand. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2680692 | |
dc.description | Master's thesis in Mathematics education (MA502) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | MA502 | en_US |
dc.title | Læreres oppfatninger om algebra og evnerike elever i matematikk : En narrativ analyse av tre matematikklæreres oppfatninger om algebra og evnerike elever i algebra | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Joakim Labori | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 | en_US |