Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZakariya, Yusuf F.
dc.contributor.authorBjørkestøl, Kirsten
dc.contributor.authorNilsen, Hans Kristian
dc.date.accessioned2020-05-18T10:50:50Z
dc.date.available2020-05-18T10:50:50Z
dc.date.created2020-04-17T09:32:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationZakariya, Y. F., Bjørkestøl, K. & Nilsen, H. K. (2020). Teacher job satisfaction across 38 countries and economies: An alignment optimization approach to a cross-cultural mean comparison. International Journal of Educational Research, 101. doi:en_US
dc.identifier.issn1873-538X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2654771
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTeacher job satisfaction across 38 countries and economies: An alignment optimization approach to a cross-cultural mean comparisonen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.volume101en_US
dc.source.journalInternational Journal of Educational Researchen_US
dc.identifier.doi10.1016/j.ijer.2020.101573
dc.identifier.cristin1806714
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal