Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTrysnes, Irene
dc.contributor.authorSmeland, Asbjørn
dc.date.accessioned2020-03-25T10:04:59Z
dc.date.available2020-03-25T10:04:59Z
dc.date.created2019-08-14T11:05:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationTrysnes, I. & Smeland, A. (2019). Like barn leker best? Ungdomsskoleelevers holdninger til religiøse og verdiorienterte symboler. Nordidactica, (2), 187-208. Hentet fra https://www.kau.se/nordidactica/las-nordidactica/nordidactica-20192en_US
dc.identifier.issn2000-9879
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2648515
dc.language.isonoben_US
dc.publisherKarlstads universiteten_US
dc.titleLike barn leker best? Ungdomsskoleelevers holdninger til religiøse og verdiorienterte symboleren_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360en_US
dc.source.pagenumber187-208en_US
dc.source.journalNordidacticaen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin1715840
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel