Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMikalef, Patrick
dc.contributor.authorPappas, Ilias
dc.contributor.authorKrogstie, John
dc.contributor.authorPavlou, Paul
dc.date.accessioned2020-03-16T10:29:54Z
dc.date.available2020-03-16T10:29:54Z
dc.date.created2019-12-18T13:56:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationMikalef, P., Pappas, I., Krogstie, J. & Pavlou, P. (2019). Big data and business analytics: A research agenda for realizing business value. Information & Management, 57(1): 103237. doi:en_US
dc.identifier.issn0378-7206
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2646919
dc.descriptionAuthor's accepted version (post-print).en_US
dc.descriptionAvailable from 19/11/2022.
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBig data and business analytics : A research agenda for realizing business valueen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Informasjons- og kommunikasjonsvitenskap: 420en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500::Informasjons- og kommunikasjonsteknologi: 550::Datateknologi: 551en_US
dc.source.pagenumber6en_US
dc.source.volume57en_US
dc.source.journalInformation & Managementen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.1016/j.im.2019.103237
dc.identifier.cristin1762557
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal