dc.contributor.author | Gagro, Bruno | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T10:24:44Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T10:24:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2622506 | |
dc.description | Masteroppgave kunstfag KF500 - Universitetet i Agder 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | KF500 | nb_NO |
dc.title | Fra Quadraleidoscope til Q : En prosess fra det visuelle til det musikalske. Hvordan kan visuelle elementer som linjer og geometriske former i fotografier bli tolket og anvendt som instruksjoner for musikalsk komposisjon og improvisasjon? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Historie: 070 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 65 s. | nb_NO |