Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZakariya, Yusuf F.
dc.contributor.authorGoodchild, Simon
dc.contributor.authorBjørkestøl, Kirsten
dc.contributor.authorNilsen, Hans Kristian
dc.date.accessioned2019-07-10T09:53:30Z
dc.date.available2019-07-10T09:53:30Z
dc.date.created2019-07-06T15:31:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationZakariya, Y. F., Goodchild, S., Bjørkestøl, K. & Nilsen, H. K. (2019). Calculus self-efficacy inventory : Its development and relationship with approaches to learning. Education Sciences, 9(3): 170.nb_NO
dc.identifier.issn2227-7102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2604019
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherMDPI
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleCalculus Self-Efficacy Inventory : Its Development and Relationship with Approaches to Learningnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2019 The Author(s)
dc.source.pagenumber14nb_NO
dc.source.volume9nb_NO
dc.source.journalEducation Sciencesnb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3390/educsci9030170
dc.identifier.cristin1710463
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal