Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWillbergh, Ilmi
dc.date.accessioned2019-05-29T10:55:25Z
dc.date.available2019-05-29T10:55:25Z
dc.date.created2016-12-30T13:39:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationNordic Journal of Pedagogy and Critique. 2016, 2 (3), 111-124.nb_NO
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2599414
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBringing teaching back in: The Norwegian NOU The school of the future in light of the Allgemeine Didaktik theory of Wolfgang Klafkinb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber111-124nb_NO
dc.source.volume2nb_NO
dc.source.journalNordic Journal of Pedagogy and Critiquenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.doi10.17585/ntpk.v2.268
dc.identifier.cristin1418458
dc.description.localcodeNivå1nb_NO
cristin.unitcode201,14,1,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal