Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWennergren, Ann-Christine
dc.contributor.authorThornberg, Fredrik
dc.contributor.authorBjørndal, Cato R. P.
dc.contributor.authorMathisen, Petter
dc.date.accessioned2019-04-25T09:05:02Z
dc.date.available2019-04-25T09:05:02Z
dc.date.created2018-11-15T10:07:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationHögre Utbildning. 2018, 8 (2), 72-86.nb_NO
dc.identifier.issn2000-7558
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2595421
dc.language.isoswenb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLärarstudenter som aktörer i interaktiv observation och handledning En studie om digitala redskap i VFU-handledning på övningsskolornb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber72-86nb_NO
dc.source.volume8nb_NO
dc.source.journalHögre Utbildningnb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/hu.v8.1078.
dc.identifier.cristin1630789
dc.description.localcodeNivå1nb_NO
cristin.unitcode201,14,1,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal