Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTveit, Aleksander Haga
dc.date.accessioned2018-09-20T10:26:15Z
dc.date.available2018-09-20T10:26:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2563612
dc.descriptionMasteroppgave kunstfag KF500 - Universitetet i Agder 2018nb_NO
dc.description.abstractI denne undersøkinga har eg undersøkt effekten ved bruk av sjølvkomponert tilpassa noterepertoar i eit av mine juniorkorps, over ein periode på omlag 3 månadar. Dette vart gjort med mål om å læra meir om kva for fordeler og ulemper slikt tilpassa repertoar kunne føra med seg inn i undervisningssituasjonen. Val av tema, blei valt grunna personlege frustrasjonar knyta til den eksisterande repertoarlitteraturen som finnast for juniorkorps, og korleis denne litteraturen gjorde juniorkorpspraksisen utfordrande å gjennomføra. Gjennom undersøkinga har eg prøvd ut ulike former for tilpassa repertoar, som ei form for aksjon i aksjonsforsking. Empirisk innsamling blei gjort i tre separate syklusar, der eg på bakgrunn av ny kunnskap etterkvart tilpassa repertoar på nye måtar, for å sjå kva for effekt dette kunne føre med seg. Under utprøvingane av tilpassa repertoar håpte eg at ny empiri skulle føra meg nærare eit svar på mi problemstilling: - Korleis kan tilpassa repertoar ha påverknad på undervisningssituasjonen i eit juniorkorps? Med ei slags pragmatisk tilnærming, har eg i tillegg til å prøva å få svar på mi problemstilling, prøvd å sjå ein praktisk og anvendeleg verdi i empirien som vart samla inn. Korleis kunne dette brukast, for meg? Nøkkelord: Juniorkorps, repertoar, meistring, motivasjon, praksisfellesskap Teoretiske omgrep: Prestasjonsmotivasjon (Atkinson), «self-efficacy» & sosialkognitiv læring (Bandura), den proksimale utviklingssone og den medierande hjelpar (Vygotsky), behovshierarkiet & peak experience (Maslow), situert læring (Lave & Wenger), Sosial speglingsteori (Mead), flow (Csikzentmihalyi), kollektiv flow (Peter Bastian).nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agdernb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectKF500nb_NO
dc.subjectJuniorkorpsnb_NO
dc.subjectrepertoarnb_NO
dc.subjectmeistringnb_NO
dc.subjectmotivasjonnb_NO
dc.subjectpraksisfellesskapnb_NO
dc.titleElev- og nivåforskjellar i juniorkorps - Komponering og arrangering som differensieringsverktøy for dirigenten : EI UNDERSØKING AV KORLEIS TILPASSA REPERTOAR KAN HA INNVERKNAD PÅ UNDERVISNINGSPRAKSISEN I EIT JUNIORKORPSnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkpedagogikk: 114nb_NO
dc.source.pagenumber134 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal