Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørnarå, Helga Birgit
dc.contributor.authorBerntsen, Sveinung
dc.contributor.authorte Velde, Saskia J.
dc.contributor.authorFegran, Liv
dc.contributor.authorFyhri, Aslak
dc.contributor.authorDeforche, Benedicte
dc.contributor.authorAndersen, Lars Bo
dc.contributor.authorBere, Elling
dc.date.accessioned2018-01-04T12:10:26Z
dc.date.available2018-01-04T12:10:26Z
dc.date.created2017-12-28T16:59:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBMC Public Health. 2017, 17 (981), .nb_NO
dc.identifier.issn1471-2458
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2475651
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleFrom cars to bikes – the feasibility and effect of using e-bikes, longtail bikes and traditional bikes for transportation among parents of children attending kindergarten: design of a randomized cross-over trialnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber9nb_NO
dc.source.volume17nb_NO
dc.source.journalBMC Public Healthnb_NO
dc.source.issue981nb_NO
dc.identifier.doi10.1186/s12889-017-4995-z
dc.identifier.cristin1532521
dc.description.localcodeNivå1nb_NO
cristin.unitcode201,18,2,0
cristin.unitcode201,18,1,0
cristin.unitnameInstitutt for folkehelse, idrett og ernæring
cristin.unitnameInstitutt for helse- og sykepleievitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal