Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrekke, Borghild
dc.contributor.authorWillbergh, Ilmi
dc.date.accessioned2018-01-02T12:30:22Z
dc.date.available2018-01-02T12:30:22Z
dc.date.created2017-11-08T09:59:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk. 2017, 3 (1), 1-13.nb_NO
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2474041
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleFrihet, fantasi og utfoldelse: En studie av estetiske arbeidsformer i lærerutdanningenenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber1-13nb_NO
dc.source.volume3nb_NO
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikknb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v3.554
dc.identifier.cristin1512085
dc.description.localcodeNivå1nb_NO
cristin.unitcode201,14,1,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal