Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLjosland, Elen Kristine
dc.date.accessioned2017-09-29T10:38:02Z
dc.date.available2017-09-29T10:38:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2457480
dc.descriptionMaster's thesis Music Management MU501 - University of Agder 2017nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agdernb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectMU501nb_NO
dc.titleGirl Meets Music Business : A qualitative research of how it is to be female in the Pop Culture off [i.e. of] the twenty-first centurynb_NO
dc.title.alternativeGirl Meets Music Business : A qualitative research of how it is to be female in the Pop Culture of the twenty-first centurynb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Kvinne- og kjønnsstudier: 370nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkhistorie: 111nb_NO
dc.source.pagenumber55 p.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal