dc.contributor.author | Eikin, Katrine Østebø | |
dc.date.accessioned | 2017-09-27T10:37:32Z | |
dc.date.available | 2017-09-27T10:37:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2457023 | |
dc.description | Masteroppgave ledelse ORG917 - Universitetet i Agder 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Konfidensiell til / confidential until 01-07-2022 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | ORG917 | nb_NO |
dc.title | Metodefrihet til barns beste? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 101 s. | nb_NO |