Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHorverak, May Olaug
dc.contributor.authorHidle, Kari-Mette Walmann
dc.date.accessioned2017-08-22T11:37:44Z
dc.date.available2017-08-22T11:37:44Z
dc.date.created2016-08-29T20:02:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationUNIPED. 2017, 2 155-169.nb_NO
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2451457
dc.language.isomisnb_NO
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/uniped/2017/02/mangelfull_opplaering_i_grunnleggende_skriveferdigheter
dc.subjectUniversitetspedagogikknb_NO
dc.subjectFaculty staff developmentnb_NO
dc.subjectBarnehagelærerutdanningnb_NO
dc.subjectPreschool teacher educationnb_NO
dc.subjectSamfunnsfagdidaktikknb_NO
dc.subjectDidactics for the social sciencesnb_NO
dc.subjectArgumenterende skrivingnb_NO
dc.subjectArgumentative writingnb_NO
dc.titleMangelfull opplæring i grunnleggende skriveferdigheter - en studie av barnehagelæreres forkunnskaper for argumenterende skriving i samfunnsfagnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social sciences: 200nb_NO
dc.source.pagenumber155-169nb_NO
dc.source.volume2nb_NO
dc.source.journalUNIPEDnb_NO
dc.identifier.doi10.18261/issn.1893-8981-2017-02-05
dc.identifier.cristin1376450
dc.description.localcodeNivå1
cristin.unitcode201,14,2,0
cristin.unitcode201,19,2,0
cristin.unitnameInstitutt for nordisk og mediefag
cristin.unitnameInstitutt for sosiologi og sosialt arbeid
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel