Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMayende, Godfrey
dc.contributor.authorPrinz, Andreas
dc.contributor.authorIsabwe, Ghislain Maurice Norbert
dc.contributor.authorMuyinda, Paul Birevu
dc.date.accessioned2017-06-22T09:08:26Z
dc.date.available2017-06-22T09:08:26Z
dc.date.created2017-06-21T10:03:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMayende, G., Prinz, A., Isabwe, G. M. N. & Muyinda, P. B. (2017). Learning Groups in MOOCs: Lessons for Online Learning in Higher Education. International Journal of Engineering Pedagogy, 7(2), 109-124. doi:nb_NO
dc.identifier.issn2192-4880
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2446666
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherKassel University Press
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
dc.titleLearning Groups in MOOCs : Lessons for Online Learning in Higher Educationnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersion
dc.rights.holder© 2017 The Author(s)
dc.source.pagenumber109-124nb_NO
dc.source.volume7nb_NO
dc.source.journalInternational Journal of Engineering Pedagogynb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.doi10.3991/ijep.v7i2.6925
dc.identifier.cristin1477776
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal