Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKvåle, Gunhild
dc.date.accessioned2017-04-06T12:50:39Z
dc.date.available2017-04-06T12:50:39Z
dc.date.created2017-01-13T10:37:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-82-15-02631-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2437027
dc.language.isomisnb_NO
dc.relation.ispartofHva gjør lærerstudenter når de studerer? Lesing, skriving og multimodale tekster i norsk grunnskolelærerutdanning
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleÅ kommunisere fagkunnskap digitalt. To case-analyser av forholdet mellom multimodal representasjon og programvarenb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000nb_NO
dc.source.pagenumber204-237nb_NO
dc.identifier.doi10.18261/9788215026312-2016-10
dc.identifier.cristin1426500
cristin.unitcode201,14,2,0
cristin.unitnameInstitutt for nordisk og mediefag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal