Blar i Master's theses in Social Communication på tittel
Viser treff 171-173 av 173
-
Å skape hjerterom og husrom gjennom retorikk- analyse av en rekrutteringskampanje i regi av Bufetat
(Master thesis, 2014)I denne studien ses det nærmere på Bufetat region Midt-Norges rekrutteringskampanje Fosterbarna. I kampanjen ble naturtro dukker plassert på bussholdeplasser i flere byer som et stunt. Dukkene hadde plakater rundt halsen ... -
Å tilrettelegge for fremtiden : en kritisk diskursanalyse av norske avisers fremstilling av delingsøkonomi
(Master thesis, 2016)De senere år har antall selskaper innen delingsøkonomien vokst kraftig, og enkelte er blant de mest profitable i verden. Likevel var pressedekningen av delingsøkonomien i stor grad fraværende i norsk aviser – inntil den ... -
Åpen dialog og skjult makt i Oslo kommune : en kombinasjon av maktteori og retorikk for å forstå hvordan kommunikasjonsrådgivere vil endre informasjonsseksjonens anskaffelse
(Master thesis, 2013)Offentlige innkjøp og anskaffelser av kommunikasjonstjenester er økende. Da Oslo kommune skulle planlegge et innkjøp av en rammeavtale for kommunikasjonstjeneste valgte de å gjøre gjennom et pilotprosjekt som skulle vektlegge ...