• Alternativ og supplerende kommunikasjon i samspill 

      Solheim, Camilla; Fossli, Synne Seland (Master thesis, 2022)
      Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan en gruppe pedagoger i skolen arbeider for å skape gode samspillsituasjoner for elever som har behov for alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK). I Norge er det rundt ...
    • Alternativ og supplerende kommunikasjon i samspill. 

      Solheim, Camilla; Fossli, Synne Seland (Master thesis, 2022)
      Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan en gruppe pedagoger i skolen arbeider for å skape gode samspillsituasjoner for elever som har behov for alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK). I Norge er det rundt ...
    • Begrepslæring for elever med utviklingsmessige språkforstyrrelser i begynneropplæringen 

      Nyhus, Marthine Braathen (Master thesis, 2023)
      Mangfoldet av seksåringer møter skolen med ulike forutsetninger og kunnskaper. Barn er sårbare mellom overgangen fra barnehage til skole, og de har behov for pedagoger som møter hver enkelt elev med et miljø som gir rom ...