Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandal, Marie Helene
dc.date.accessioned2012-10-18T09:20:45Z
dc.date.available2012-10-18T09:20:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/136530
dc.descriptionMasteroppgave i offentlig politikk og ledelse- Universitetet i Agder 2012no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agderno_NO
dc.subject.classificationME 502
dc.titleLærerutdanning som organisatorisk utfordring : en kvantitativ studie av hvordan organisering påvirker utvikling av læreridentitet og fagkunnskaper hos lærerstudenterno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242no_NO
dc.source.pagenumber90 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel