• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på tidsskrift 
  •   Hjem
  • Blar i på tidsskrift
  •   Hjem
  • Blar i på tidsskrift
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i AURA på tidsskrift "Acta Didactica Norge"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-6 av 6

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Eksamens mange roller i sertifisering, styring og støtte av læring og undervisning i norsk grunnopplæring 

      Tveit, Sverre; Olsen, Rolf Vegar (Journal article; Peer reviewed, 2018)
      What are the roles of the national exams in the Norwegian school system? The regulations of the Education Act simply state that exam marks should reflect the student’s competency upon completing the ...
    • Hvordan kan teknologi skape nye undervisnings- og læringsmåter i fremmedspråksundervisningen fram mot 2030? 

      Drange, Eli-Marie Danbolt (Journal article; Peer reviewed, 2014)
      I denne artikkelen drøfter jeg hvordan teknologi kan skape nye undervisnings- og læringsmåter i fremmedspråksundervisningen fram mot 2030. Jeg starter med å skissere et mulig framtidsscenario i form av et blogginnlegg ...
    • Lærebokas dominerende posisjon i historieundervisningen - bare for elevenes skyld? 

      Justvik, Nils Martinius (Journal article; Peer reviewed, 2014)
      Denne artikkelen stiller spørsmål ved historielæreres holdninger og bruk av læreverket i forberedelsen av undervisningen og i selve undervisningen. Materialet som benyttes er intervjuer med sju historielærere i videregående ...
    • Pre-service teachers’ experiences with a digital examination design : The inter-relation between continuity and change in an institutional context 

      Adalberon, Erik Yves H.; Hauge, Trond Eiliv; Saljø, Roger (Journal article; Peer reviewed, 2019)
    • Teori i praksis og praksis i teori? GLU-studenters refleksjoner om fag og didaktikk 

      Rambø, Gro-Renée; Hellang, Bente Velle (Journal article; Peer reviewed, 2017)
      During the last few decades, research, public debate and policymaking related to the school sector, have been characterized by discussions concerning what being a competent teacher involves. Another ...
    • Tradisjonalisme og faktaorientering blant historielærere? : uvelgelsesprosesser for læreverk i historie i videregående skole: en pilotundersøkelse 

      Justvik, Nils Martinius (Journal article; Peer reviewed, 2012)
      Denne artikkelen rapporterer fra en pilotstudie av utvelgelsesprosesser og kriterier som benyttes i valg av læreverk i historie i videregående skole. Problemstillingene som belyses er følgende: Hvilke prosesser settes i ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit