Shamisen som kompositorisk ankerpunkt
dc.contributor.advisor | Haaland, Ingolv | |
dc.contributor.author | Hanem, Olav | |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T16:25:07Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T16:25:07Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:143762467:34459134 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3074549 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven utgjør en del et mitt kunstneriske utviklingsarbeid og fokuseres mot min rolle som komponist, der mine egne originale verk er objektet for utforskning. Hovedformålet med oppgaven er å undersøke innvirkningen japansk tradisjonsmusikk kan ha på min signatur som komponist. For å avgrense oppgaven ytterligere er det japanske musikkinstrumentet shamisen i fokus. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Shamisen som kompositorisk ankerpunkt | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Music Performance [220]
MUK500, MUK501, MUK502, MUR500, MUR502