Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCottafava, Dario
dc.contributor.authorAscione, Grazia Sveva
dc.contributor.authorCorazza, Laura
dc.contributor.authorDhir, Amandeep
dc.date.accessioned2022-10-03T11:01:06Z
dc.date.available2022-10-03T11:01:06Z
dc.date.created2022-09-27T17:02:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationCottafava, D., Ascione, G. S., Corazza, L. & Dhir, A. (2022). Sustainable development goals research in higher education institutions: An interdisciplinarity assessment through an entropy-based indicator. Journal of Business Research, 151, 138-155. doi:en_US
dc.identifier.issn0148-2963
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3023318
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSustainable development goals research in higher education institutions: An interdisciplinarity assessment through an entropy-based indicatoren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210en_US
dc.source.pagenumber138-155en_US
dc.source.volume151en_US
dc.source.journalJournal of Business Researchen_US
dc.identifier.doi10.1016/j.jbusres.2022.06.050
dc.identifier.cristin2056071
dc.description.localcodePaid Open Accessen_US
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal