• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Administration
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Administration
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Building Brand Relationships Online: A Comparison of Two Interactive Applications

Thorbjørnsen, Helge; Supphellen, Magne; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil
Journal article
Thumbnail
Åpne
Thorbjornsen_Building.pdf (426.8Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/300816
Utgivelsesdato
2002
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin [2378]
  • Scientific Publications in Information Systems (-2013) [100]
Originalversjon
Journal of Interactive Marketing 2002, 16(3)  
Sammendrag
Due to its potential for interactive communication, the Internet is considered a promising tool for relationship marketing. In this study, two of the most common applications for interactive communication - personalized websites and customer communities - were experimentally compared for their ability to develop consumer-brand relationships as measured by the Brand Relationship Quality (BRQ) framework of Fournier (1998). Moreover, the moderating role of Internet experience was investigated.
Beskrivelse
-

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit