dc.contributor.author | Melberg, Ine | |
dc.date.accessioned | 2021-11-05T12:43:57Z | |
dc.date.available | 2021-11-05T12:43:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Melberg, I. (2021).Det finnes ikke vanskelige elever, bare elever som har det vanskelig. En kvalitativ studie av mistrivsel ved én ungdomsskole i Agder, fra et elevperspektiv (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828167 | |
dc.description | Master´s thesis in Social Science | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | SV505 | en_US |
dc.title | Det finnes ikke vanskelige elever, bare elever som har det vanskelig. En kvalitativ studie av mistrivsel ved én ungdomsskole i Agder, fra et elevperspektiv | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Ine Melberg | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en_US |
dc.source.pagenumber | 91 | en_US |