Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRefsdal, Kristine
dc.date.accessioned2021-10-28T14:40:16Z
dc.date.available2021-10-28T14:40:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationRefsdal, K. (2021). Hvem ER egentlig produsenten? En analyse av Nordic Door og Strai Kjøkkens Facebook-innlegg til måten små og mellomstore produksjonsbedrifter kan skape økt merkevarebevissthet hos sluttbruker i privatmarkedet. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2826354
dc.descriptionMaster´s thesis in Social Communication (KOM501)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.subjectKOM501en_US
dc.titleHvem ER egentlig produsenten? En analyse av Nordic Door og Strai Kjøkkens Facebook-innlegg til måten små og mellomstore produksjonsbedrifter kan skape økt merkevarebevissthet hos sluttbruker i privatmarkedet.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Kristine Refsdalen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310en_US
dc.source.pagenumber126en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel