Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine Edelhard
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.date.accessioned2021-02-18T09:00:55Z
dc.date.available2021-02-18T09:00:55Z
dc.date.created2021-01-14T08:53:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTømte, C. E. & Gjerustad, C. (2020). Online or offline – Does it matter?: A study of in-service teachers' perceptions of learning outcomes in Norway. Nordic Journal of Digital Literacy, 15 (4), 259-273. doi:en_US
dc.identifier.issn1891-943X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2728840
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleOnline or offline – Does it matter?: A study of in-service teachers' perceptions of learning outcomes in Norwayen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500::Informasjons- og kommunikasjonsteknologi: 550en_US
dc.source.pagenumber259-273en_US
dc.source.volume15en_US
dc.source.journalNordic Journal of Digital Literacyen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.18261/ISSN.1891-943X-2020-04-04
dc.identifier.cristin1871065
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal