dc.contributor.author | Sødal, Helje Kringlebotn | |
dc.date.accessioned | 2020-01-29T09:51:06Z | |
dc.date.available | 2020-01-29T09:51:06Z | |
dc.date.created | 2019-12-17T09:19:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Sødal, H.K.(2019).Skolen som reformasjonsprosjekt i Norge på 1500-tallet.Teologisk Tidsskrift, 3, 156-171.doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1893-0263 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2638512 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Skolen som reformasjonsprosjekt i Norge på 1500-tallet | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © Forfatteren, 2019 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 156-171 | nb_NO |
dc.source.journal | Teologisk Tidsskrift | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1893-0271-2019-03-02 | |
dc.identifier.cristin | 1761610 | |
cristin.qualitycode | 1 | |