dc.contributor.author | Solbakk, Tobias Øymo | |
dc.date.accessioned | 2018-09-28T09:47:39Z | |
dc.date.available | 2018-09-28T09:47:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2565183 | |
dc.description | Masteroppgave rytmisk musikk MUR502 - Universitetet i Agder 2018 | nb_NO |
dc.description.abstract | I denne oppgaven har jeg belyst det jeg oppfatter som sentrale elementer ved trommesound i
studio. Jeg har drøftet hva som blir oppfattet som en ønsket trommesound med tanke på
sammenheng.
For å tilføre oppgaven validitet har jeg valgt å intervjue tre sentrale utøvere på dette feltet.
Grunnlaget for oppgaven ligger i min egen undring i hvordan en som musiker kan med stor
sikkerhet kan oppnå et resultat som er ønskelig på fast basis. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | MUR502 | nb_NO |
dc.title | Trommeslageren i studio : En kvalitativ studie om hvordan vi som utøvere kan tilnærme oss en studioinnspilling for å oppnå best mulig resultat med tanke på sound, energi og musikalitet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 52 s. | nb_NO |