Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFensli, Rune Werner
dc.contributor.authorSmaradottir, Berglind
dc.contributor.authorBoysen, Elin Sundby
dc.date.accessioned2018-02-27T09:42:50Z
dc.date.available2018-02-27T09:42:50Z
dc.date.created2018-02-22T21:38:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-8291-009-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2487286
dc.description.abstractDenne rapporten er en sluttrapport fra FoU-prosjektet M4ALMO og gir en oppsummering av erfa-ringsinnhenting gjennom en serie workshops som er avholdt med representanter for brukere og tjenestene i de 10 kommunene som har deltatt in prosjektet. Det belyses viktige deler av prosedy-rer og samarbeid mellom de kommunale pleie- og omsorgstjenester og responssenter tjenester som organiseres på interkommunal basis. Det er viktig med strukturert informasjonsflyt og god sammenheng i tjenestetilbudet. Rutiner for kvalitetssikring av tjenestene må innarbeides. Det er utarbeidet forslag til prosedyrer for behovskartlegging og vedtak om teknologiske tiltak, der også involvering av pårørende og frivillige tjenester kan være viktige elementer ved praktisk bistand og oppfølging. En oppsummering av erfaringer fra prosjektet kan danne grunnlag for videre utvikling av tjenestene.
dc.language.isonob
dc.publisherSenter for eHelse, Universitetet i Agder
dc.titleInter-organisatoriske problemstillinger knyttet til etablering og drift av velferdsteknologi, telemedisin og responssenter tjenester. Prosjekt: Modell for Alarmmottak, M4ALMO Delrapport 3 – 2017
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber107
dc.identifier.cristin1568067
dc.relation.projectRegionale forskningsfond Agder: 247605
cristin.unitcode201,15,4,0
cristin.unitnameInstitutt for informasjons- og kommunikasjonsteknologi
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel