Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Simon André Jamissen
dc.date.accessioned2017-09-20T08:25:39Z
dc.date.available2017-09-20T08:25:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2455684
dc.descriptionMasteroppgave samfunnskommunikasjon KOM500 - Universitetet i Agder 2017nb_NO
dc.description.abstractKonfidensiell til / confidential until 01-07-2022nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agdernb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectKOM500nb_NO
dc.titleTroverdighet og retorikk i sports- og turtøybransjen : En retorisk analyse av strategier og troverdighet på nettsidene til Stormberg og Bergansnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nb_NO
dc.source.pagenumber59 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal