Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNergaard, Inger Norunn
dc.date.accessioned2017-03-30T06:08:32Z
dc.date.available2017-03-30T06:08:32Z
dc.date.created2017-03-29T13:17:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7117-850-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2436269
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agdernb_NO
dc.relation.ispartofDoctoral dissertations at University of Agder
dc.relation.ispartofseriesDoctoral dissertations at University of Agder;
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleLocal knowledge in mathematics teaching : A product of professional actionnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.source.pagenumber274nb_NO
dc.source.issue156nb_NO
dc.identifier.cristin1462047
cristin.unitcode201,15,1,0
cristin.unitnameInstitutt for matematiske fag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal