Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMåsøval, Heidi Strømskag
dc.date.accessioned2016-06-23T11:45:50Z
dc.date.accessioned2016-06-24T08:13:33Z
dc.date.available2016-06-23T11:45:50Z
dc.date.available2016-06-24T08:13:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-82-7117-699-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2394000
dc.description-
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/no/*
dc.titleFactors constraining students' establishment of algebraic generality in shape patterns: A case study of didactical situations in mathematics at a university collegenb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.date.updated2016-06-23T11:45:50Z
dc.identifier.cristin927306
dc.subject.keywordMatematikkdidaktikk / Mathematics education


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 3.0 Norge