• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing by Author 
  •   Home
  • Browsing by Author
  •   Home
  • Browsing by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing AURA by Author "Aadland, Eli Kristin"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-5 of 5

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • The challenge of teaching food and health in the first four years of primary school in Norway 

      Ask, Anne Merete Selvik; Aarek, Ingebjørg; Helland, Merete Hagen; Sandvik, Camilla; Aadland, Eli Kristin (Journal article; Peer reviewed, 2020)
    • Rammefaktorenes betydning for mat- og helseundervisningen på 1.–4. trinn 

      Helland, Merete Hagen; Aadland, Eli Kristin; Ask, Anne Merete Selvik; Sandvik, Camilla (Peer reviewed; Journal article, 2021)
    • Rammefaktorenes betydning for mat- og helseundervisningen på 1.–4. trinn 

      Helland, Merete Hagen; Aadland, Eli Kristin; Ask, Anne Merete Selvik; Sandvik, Camilla (Journal article; Peer reviewed, 2021)
    • Rammefaktorenes påvirkning for gjennomføring av skolelunsj i norske skoler 

      Aadland, Eli Kristin; Bjørkkjær, Tormod (Chapter, 2023)
      Over the course of 1st to 10th grade, every school student will consume nearly 2,000 lunches, and how schools plan this meal can be of great importance to the students. This chapter addresses various factors related to ...
    • Tilfeldigheter styrer undervisningspraksis i mat og helse på 1.-4. trinn 

      Aadland, Eli Kristin; Helland, Merete Hagen; Ask, Anne Merete Selvik; Sandvik, Camilla (Peer reviewed; Journal article, 2023)
      Artikkelen kartlegger hvordan undervisning i skolefaget mat og helse blir gjennomført på 1.–4. trinn og belyser variasjoner og utfordringer i dagens undervisningspraksis. Datagrunnlaget består av 24 kvalitative intervjuer, ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit