Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFlak, Leif Skiftenes
dc.contributor.authorBakir, Hala Gholam Akram
dc.date.accessioned2024-02-15T17:23:37Z
dc.date.available2024-02-15T17:23:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uia:inspera:184501594:34451267
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118048
dc.description.abstractDenne studien undersøker bruken av spillifisering som et verktøy for kompetanseutvikling i offentlig sektor med fokus på effektivitet, engasjement og læringsprosesser. Forskningen er motivert ut av behovet for nyskapende tilnærminger til kompetanseutvikling i offentlig sektor, der tradisjonelle metoder ikke lenger anses tilstrekkelige. Med teknologiske fremskritt og den økende populariteten til spillifisering som et opplæringsverktøy, er det økende interesse for å undersøke hvordan slike tilnærminger kan transformere kompetanseutvikling i denne sektoren.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleOptimalisering av kompetanseutvikling gjennom spillifisert opplæring i norsk offentlig sektor
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel