Optimalisering av kompetanseutvikling gjennom spillifisert opplæring i norsk offentlig sektor
dc.contributor.advisor | Flak, Leif Skiftenes | |
dc.contributor.author | Bakir, Hala Gholam Akram | |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T17:23:37Z | |
dc.date.available | 2024-02-15T17:23:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:184501594:34451267 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3118048 | |
dc.description.abstract | Denne studien undersøker bruken av spillifisering som et verktøy for kompetanseutvikling i offentlig sektor med fokus på effektivitet, engasjement og læringsprosesser. Forskningen er motivert ut av behovet for nyskapende tilnærminger til kompetanseutvikling i offentlig sektor, der tradisjonelle metoder ikke lenger anses tilstrekkelige. Med teknologiske fremskritt og den økende populariteten til spillifisering som et opplæringsverktøy, er det økende interesse for å undersøke hvordan slike tilnærminger kan transformere kompetanseutvikling i denne sektoren. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Optimalisering av kompetanseutvikling gjennom spillifisert opplæring i norsk offentlig sektor | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Information Systems [133]
IS501